preloader

ایده هایی برای داشتن حمام لوکس – ۱۰ روش جالب برای تبدیل فضای خود به یک استراحتگاه مدرن

عنوان مطالب

این ایده ها به فضای شما کمک می کند بدون هزینه تراشی گران و مجلل به نظر برسد.

فرقی نمی‌کند حمام اصلی خود را به روز کنید، اتاق دوش را ارتقا دهید یا فضای بلااستفاده را به فضایی مانند اسپا تبدیل کنید، اکنون مجموعه گسترده‌ای از ایده‌های حمام لوکس برای هر سلیقه، از رنگ‌ها و مواد، تا وسایل و تزئینات در دسترس هستند.

بهترین ایده‌های حمام لوکس به شما الهامات زیادی را برای ایجاد دستشویی رویایی خود فراهم می‌کند.

بهترین ایده‌های چیدمان و دکوراسیون حمام، مواد مدرن ،رنگ و نورپردازی تقویت‌کننده را در نظر بگیرید تا یک دکوراسیون لوکس ایجاد کنید که آرامش را تداعی می‌کند.

1. گرمای چوب

برای ایجاد گرما در دکوراسیون حمام خود چوب طبیعی را امتحان کنید. برای حمام آب گرم بسیار حس خوبی را القا میکند. برای ایجاد یک پناهگاه در خانه، حمام تبدیل به یک خلوتگاه، واحه خصوصی برای کمک به بازیابی سلامت ذهنی و جسمی شده است. چوب اکنون به دلیل زیبایی و گرمای طبیعی خود ماده انتخابی است. دکوراسیون لوکس و آرام یک اسپا را تداعی می کند.

یوسف منصوری، مدیر طراحی دکوراسیون دخلی، C.P می‌گوید: «پوشش دیوارها از چوب، کیفیت را به حمام می‌آورد و به کاهش اکو کمک می‌کند. با این حال، راه های زیادی برای معرفی الوار به طرح دکوراسیون حمام شما وجود دارد، از یک چهارپایه کوچک ساده گرفته تا روشویی چوبی. حمام های چوبی یادآور حمام های ژاپنی هستند، در حالی که هوای گرم و خشک یک سونای چوبی با رایحه طبیعی نهایت لذت را ارائه می دهد

2. یک طرح را با خطوط گرد نرم کنید

اشکال منحنی می توانند به لحاظ بصری یک دکوراسیون را متحول کنند و نرمی و تجمل بی نظیری را به فضایی که به دلیل سطوح سخت، خشن است، بیافزایند. یادآور اشکال ارگانیک مانند سنگریزه ها ، شکوفه یک گل یا یک ماه کامل ، جدیدترین یراق آلات لوکس برای آوردن حس طبیعت به حمام طراحی شده اند.

برای حداکثر تأثیر، بهترین راه برای معرفی اشکال گرد استفاده از آنها برای دو نقطه کانونی کلیدی – منطقه حوض و حمام است. اگر این یک گزینه نیست، لوازم جانبی منحنی، از میز گرفته تا آینه، می توانند طرح دکوراسیون فضای شما را نرمتر کنند.

3. فواید درمانی آب را با دوش لوکس به حداکثر برسانید.

حرکت به سمت دوش‌هایی که حالت شخصی تری دارند فرصت بیشتری برای توسعه حمام شما به عنوان یک استراحتگاه احساسی و مجلل فراهم می‌کند.

از آنجایی که تولیدکنندگان روی فناوری دوش سرمایه گذاری کرده اند، پتانسیل بیشتری برای بهره مندی از مزایای آب درمانی در خانه به ما می دهند. یک سر دوش جهت دار به سبک ورزشی را انتخاب کنید که برای ارائه یک تجربه نشاط آور و کمک به تسکین درد عضلانی طراحی شده است، یا یک سر به سبک بشقاب با آبی که مانند باران نرم می بارد تا پوست را خیس کرده و ذهن را آرام کند.

یوسف منصوری می‌گوید: «از یک تولیدکننده با کیفیت خرید کنید. پانل‌های دوش لوکس می‌توانند 1000 تا 1200 میلی‌متر طول داشته باشند و برای عملکرد مؤثر به فشار آب بالا نیاز دارند.

4. عناصر بافتی را به یک فضای لوکس اضافه کنید

پرداخت های لمسی حواس را خوشحال می کند و از نظر بصری به دکوراسیون یک حمام لوکس زیبایی بیشتری اضافه می کند. سال‌هاست که حمام‌ها به سطوح صاف فوق‌العاده عملی، ظروف برنجی و کاشی‌ها توجه داشته‌اند. اماامروزه به طور فزاینده ای طراحی دکوراسیون داخلی کمتر بر روی عملکرد خالص و بیشتر بر روی کاربردی بودن آمیخته با راحتی و سبک متمرکز شده است و کیفیت لمسی اتصالات حمام به منصه ظهور رسیده است.

5. لوازم بهداشتی رنگارنگ را در نظر بگیرید

ظروف بهداشتی رنگارنگ به عنوان وسایل دائمی نیاز به تعهدی سرسختانه دارند و برای افراد ضعیف مناسب نیستند.

لوئیز اشدان، رئیس یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی، گزارش می دهد: «لوازم بهداشتی رنگی در حال حاضر قطعاً به حمام ها نفوذ کرده است، و ما سفارشاتی برای یراق آلات خیره کننده در رنگ های خردلی عمیق، سبزه های قدیمی و آبی سبز داشته ایم.

به سراغ لوازم بهداشتی سفید و قابل رنگ‌آمیزی بروید، مانند حمام‌های چدنی. برای رنگ‌های محتاطانه‌تر، ظروف برنجی رنگارنگ را در کنار رنگ نارنجی آتشین و لیموهای زینتی در نظر بگیرید.

6. سنگهای رنگارنگ

سنگ‌های عجیب و غریب مانند اونیکس و مرمر ماریناس در حمام‌های مجلل دیده می‌شوند. این سنگ‌های کمیاب که به خاطر رنگ‌های جواهرمانند و درخشش کریستالی‌شان مشهور شده‌اند، می‌توانند پس‌زمینه‌های باورنکردنی در دکوراسیون حمام ها ایجاد کنند.

در مناطقی که از تعمیر و نگهداری کم بهره می‌برند، جان ناتن، مدیر عامل استودیوی طراحی دکوراسیون داخلی ، جایگزین‌های دست‌ساز را توصیه می‌کند، مانند این وان سفارشی که از کاشی‌های چینی به ضخامت ۶ میلی‌متر با الگوی عقیق طبیعی متقاعدکننده ساخته شده است.

او توضیح می‌دهد: «به لطف پیشرفت‌های فراوان در فناوری‌های سطحی، طراحی ظروف چینی با الهام از سنگ‌های قیمتی اکنون به طرز باورنکردنی مورد استقبال هستند، اما تمیز کردن بسیار آسان‌تر و بدون مراقبت‌های بعدی را ارائه می‌دهد.

7. نور حمام

چه در صبح دوش پرانرژی داشته باشید و چه در عصر یک حمام آرامش بخش: ایده های نورپردازی خوب حمام به ایجاد حال و هوای مناسب در یک فضای لوکس کمک می کند و بهتر است درست در ابتدای دکوراسیون داخلی پروژه برنامه ریزی شود. به ترکیبی از سه نوع نور فکر کنید: محیط برای روشنایی فضا. وظیفه برای یک عملکرد خاص؛ و افکت برای ایجاد جذابیت های بصری.

نورپردازی با موقعیت استراتژیک راز ایجاد یک حمام لوکس است که به اندازه اسپای مورد علاقه شما دلپذیر است. اتصالات نور ضد آب را می توان به داخل حمام و دوش اضافه کرد و یک جلوه آبگرم مجلل ایجاد کرد که در آب می درخشند.

8. در مورد کاشی کاری با دقت فکر کنید

پیشرفت های فنی در تولید پرسلن و سرامیک، تنوع کاشی های حمام را متحول کرده است. کاشی های چینی سنگ مصنوعی و چوب در حال حاضر به قدری پیشرفته هستند که تشخیص آنها از نمونه واقعی دشوار است، و مقاوم در برابر آب، لکه و خش هستند، نیازی به آب بندی ندارند و با تنوع رنگ و دانه بندی واقعی کامل می شوند.

ژول آرچارد، مدیر فروش سرفیس، می‌گوید: «فرمت‌ها بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند. “ما همچنین شاهد علاقه زیاد طراحان دکوراسیون داخلی به الگوهای تکه‌کاری و نقاشی‌های دیواری هستیم – جدیدترین برداشت‌های معاصر از طرح‌های سنتی گرمسیری – و ظاهر قدیمی ایجاد شده توسط کاشی‌های مترو، شش ضلعی و بتونی.”

اما برای برخی، هیچ چیزی مانند زیبایی طبیعی سنگ واقعی با رگه های چشمگیر و حس تجمل بی انتها وجود ندارد، حتی اگر به آب بندی و نگهداری نیاز داشته باشد: دیواری از سنگ مرمر ، ویژگی چشم نوازی را ایجاد می کند

9. با یک حمام خوب انتخاب شده، اظهار نظر کنید

یک طراحی حمام خوب میتواند سرمایه گذاری خوبی در یک طرح حمام لوکس باشد. چه از سنگ جامد، چه از چدن کلاسیک یا از رزین کامپوزیت مدرن ساخته شده باشد، حمام های بیانی برای تحت تاثیر قرار دادن ساخته شده اند و مطلوبیت آنها در سال های اخیر افزایش یافته است.

جوی چسترتون از ریپلز می گوید: «این طرح ها مترادف با تجمل هستند و مشتریان تجربه حمام بزرگ را دوست دارند. بیشتر حمام‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که دور از دیوار قرار بگیرند. یک مکان مرکزی در دکوراسیون داخلی حمام جذابیت بیشتری دارد و می تواند حس تناسب اتاق را تقویت کند.

لوسی پاول می‌گوید: «تقارن و تعادل کلید ایجاد یک دکوراسیون داخلی زیبا و آرام است. “نصب یک حمام واقعاً چشم نواز در وسط اتاق، یک محور مرکزی را فراهم می کند که به عنوان یک نقطه کانونی طبیعی عمل می کند

10. سنگ مرمر مدرن

اگر به دنبال یک سطح لوکس در دکوراسیون حمام خود هستید، سطوح سنگی عجیب و غریب راهی برای رفتن هستند.

مواد کمی وجود دارد که می تواند در طراحی مدرن حمام احساس مجلل را به اندازه سنگ مرمر ایجاد کند. سنگ مرمر ظریف، ساده و بی دردسر زیبا را می توان در یک حمام لوکس به کار برد.

سنگ مرمر را با دقت در فضاهایی که در آن از آن استفاده می کنید در نظر بگیرید زیرا هیچ تخته سنگ مرمری مانند دیگری نیست. سنگ مرمر بوک مچ یک سنگ عجیب و غریب، زیبا و جاودانه است، بنابراین استفاده از آن روی دیوارها و کف ها ظاهری منسجم و در عین حال چشمگیر را در دکوراسیون داخلی فضا ایجاد می کند.