preloader

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک نئوکلاسیک_تهران_نیروهوایی

مشخصات پروژه

خدمات ارائه شده

از مهمترین ویژگی های سبک مدرن در طراحی داخلی ساختمان، استفاده از خطوط ساده و بی آلایش است و برای دوری از تزیین و تجمل زیاد معمولاً از این خطوط ساده استفاده می‌کنند تا در عین آرامش بخش بودن فضا و زیباتر شدن وسایل، فضایی که در اختیار قرار دارد عملکرد گرایی بیشتری داشته باشد.

البته بعضی از افراد معتقدند که سبک مدرن بیش از حد سرد و ساده است، اما برخلاف تصور آن ها سبک مدرن تماماً باعث ایجاد سادگی و احساس آرامش در فضای خانه شما می شود و با استفاده از اصول و قواعدی که در سبک مدرن پیروی می شود، نه تنها خانه شما زیباتر به نظر می‌رسد، بلکه اگر در خانه های کوچک و نقلی آپارتمانی زندگی کنید و از این سبک برای تزیین دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده نمایید فضای خانه شما بزرگتر هم نشان داده می‌شود و به صورت کاربردی می توانید از تمامی قسمت های خانه استفاده کنید.

برای طراحی داخلی منازل به شیوه و سبک مدرن از مواد و مصالح مختلفی استفاده می شود که دو نمونه از رایج ترین این موارد چوب و پلاستیک می باشد که معمولا طراحان روی چوب های طبیعی از پوشش مات رنگی استفاده می‌ کنند تا رگه هایی که در روی چوب وجود دارند محو شوند. البته برخی دیگر از طراحان داخلی معتقدند که باید از چوب های طبیعی به شکل دست نخورده استفاده شود تا به عنوان یک عنصر ارگانیک در فضا جلوه خاصی به آن ببخشد.

از دیگر مواد و مصالحی که در فضاهای داخلی مدرن از آن استفاده می کنند فلزات براقی مانند استیل ضد زنگ می باشد و معمولاً در آشپزخانه هایی با سبک مدرن بیشتر وسیله ها استیل هستند. حتی برای اکسسوری های دکوراسیون مثل بدنه لوستر یا آباژور یا صندلی و میز هم از فلزات براقی مانند استیل استفاده می شود و در کنار این ها برای سطوح صاف مثل سطح روی میز و غیره از شیشه و پلاستیک هم کمک می گیرند.

در سبک مدرن نیازی نیست که حتما تقارن در قسمت های مختلف خانه رعایت شود و رعایت کردن تقارن مختص سبک کلاسیک است. اگر برای تکمیل فضا قرار گذاشتید که از پرده ها استفاده کنید، حتما از پرده های ساده تک رنگ یا با رنگ های ملایم استفاده کنید که از نظر دوخت و طراحی هم ظاهر ساده ای داشته باشند و درخور سبک مدرن باشند.

از جمله خدمات ارایه شده در این پروژه طراحی فضای هال و پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق مستر، اتاق دخترو اتاق پسر است.

در بخش زیر چند نمونه از طراحی این پروژه را می بینید :

شرکت دکوراسیون داخلی نماسبز - طراح و مجری دکوراسیون داخلی منزل، اداری و تجاری

شرکت ایده پردازان نما سبز با تكيه بر اصول و مبانى مهندسى ، معمارى و تجربه ، تداعى گر ذهن و سليقه شما بوده و به روياهايتان واقعيت مى بخشد . هنر ما خلق طرح و زيبايى در رويا و انطباق آن با سلايق شماست و تخصص ما اجراى همان روياها در محيط و فضاى ساختمان است.