preloader

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک-الهیه

مشخصات پروژه

خدمات ارائه شده

امروزه در بیشتر خانه های ایرانی دکوراسیون داخلی با سبک مدرن به چشم می خورد ولی با این حال باز هم عده ای از افراد هستند که تمایل دارند که سبک دکوراسیون منزل خود را کلاسیک انتخاب کنند. دکوراسیون داخلی کلاسیک و لوکس در برخی از منازل و خانه های ویلایی به چشم می خورد و این سبک دکوراسیون می تواند فضای خانه شما را به محیطی لوکس و سلطنتی تبدیل کند.برای اینکه دکوراسیون منزل خود را به سمت دکوراسیون های کلاسیک نزدیک کنید قبل از هر چیز باید وسایل خود را با رنگ های سردی نظیر کرم و سفید و قهوه ای انتخاب کنید.برخی از افراد علاقه مند هستند که در دکوراسیون اتاق خواب خود نیز از سبک دکوراسیون کلاسیک استفاده کنند این سبک از دکوراسیون کلاسیک در فضای اتاق خواب شما آرامش را به ارمغان می آورد.

از جمله خدمات ارائه شده در این پروژه طراحی و اجرای هال و پذیرایی، فضای غذاخوری و فضای TV. room ، طراحی و اجرای اتاق مستر و اتاق کودکان می باشد. طبق تصاویر از آیتم هایی نظیر گچبری و گچکاری، آینه کاری، پتینه کاری ، نقاشی و .. استفاده شده است.

شرکت دکوراسیون داخلی نماسبز - طراح و مجری دکوراسیون داخلی منزل، اداری و تجاری

شرکت ایده پردازان نما سبز با تكيه بر اصول و مبانى مهندسى ، معمارى و تجربه ، تداعى گر ذهن و سليقه شما بوده و به روياهايتان واقعيت مى بخشد . هنر ما خلق طرح و زيبايى در رويا و انطباق آن با سلايق شماست و تخصص ما اجراى همان روياها در محيط و فضاى ساختمان است.