preloader

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک-اقدسیه

مشخصات پروژه

خدمات ارائه شده

از جمله خدمات ارائه شده در این پروژه طراحی و اجرای هال و پذیرایی، فضای غذاخوری و فضای TV. room ، اتاق خوای مستر و اتاق خواب کودک می باشد. طبق تصاویر از آیتم هایی نظیر گچبری و گچکاری، آینه کاری، پتینه کاری و .. استفاده شده است.

می توان گفت که سبک کلاسیک همان سبک سنتی غربی است که قدری رنگ و روی عصر معاصر را به خود گرفته است. هر عنصری که در این سبک به کار می رود، تعریف دقیق و معینی دارد، این سبک به شدت به نظم و تقارن پایبند است، حس اصالت را نمی توان از آن گرفت و در این سبک هیچ چیز دور از انتظار نیست و به طور کلی سبکی پایدار است.دکور کلاسیک (سنتی غربی) شامل دکور قرن هجدهمی در انگلستان تا دکور روستایی فرانسوی و حتی سرزمین های ناشناخته خاور دور می شود.

سبک کلاسیک دارای ویژگی های زیادی است که فقط مختص خودش است و باعث تمایز بیش از حد این سبک با دیگرسبک های دکوراسیون می شود، این سبک به هیچ عنوان با بی نظمی و شلوغی کنار نمی آید، هر وسیله دکوری جا و محدوده مشخصی برای قرار گرفتن دارد. به نوعی می توان گفت که این سبک یکی از سبک های منظم است که پایداری و استقامت خاصی را به فضا می بخشد.

در بخش زیر چند نمونه از طراحی این پروژه را می بینید :

در بخش زیر تصاویر اجرایی این پروژه را میبینید:

شرکت دکوراسیون داخلی نماسبز - طراح و مجری دکوراسیون داخلی منزل، اداری و تجاری

شرکت ایده پردازان نما سبز با تكيه بر اصول و مبانى مهندسى ، معمارى و تجربه ، تداعى گر ذهن و سليقه شما بوده و به روياهايتان واقعيت مى بخشد . هنر ما خلق طرح و زيبايى در رويا و انطباق آن با سلايق شماست و تخصص ما اجراى همان روياها در محيط و فضاى ساختمان است.