preloader

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن-ظفر

مشخصات پروژه

خدمات ارائه شده

سادگی، کوتاه ترین و بهترین توصیف برای سبک مدرن می باشد. سادگی در این سبک به این معنی است که در طراحی فضای داخلی، از مبلمان و اثاثیه ای استفاده کنیم که دارای خطوط صاف و مستقیم هستند و در آن ها هیچ گونه خطوط منحنی و جزئیات غیر ضروری استفاده نشده است. همچنین در کنار طراحی ساده فضا و وسایل، از رنگ های خنثی در این سبک استفاده می شود تا سادگی فضای خانه را حفظ کند. ناگفته نماند که از دیگر ویژگی های اساسی این سبک، کاربردی بودن وسایل خانه می باشد. طبق این ویژگی، انتخاب و چیدمان مبلمان و دکوری ها باید هدفمند باشد و اگر ضرورتی در استفاده از آن ها نیست، باید کنارشان گذاشت. این کار باعث می شود تا در خانه، فضایی گرم، دلنشین، شیک و به دور از هر گونه در هم ریختگی و تجمل ایجاد شود.

از جمله خدمات ارائه شده در این پروژه طراحی و اجرای دکوراسیون فضای نشیمن، فضای غذاخوری، TV. Room ، اتاق مستر، اتاق دختر و اتاق کار می باشد. که در آن از آیتم هایی نظیر آینه کاری، پتینه کاری، گچبری، اجرای شومینه، استفاده از سنگ اسلب، هدبورد اتاق مستر و .. می باشد.

در بخش زیر چند نمونه از طراحی این پروژه را می بینید :

شرکت دکوراسیون داخلی نماسبز - طراح و مجری دکوراسیون داخلی منزل، اداری و تجاری

شرکت ایده پردازان نما سبز با تكيه بر اصول و مبانى مهندسى ، معمارى و تجربه ، تداعى گر ذهن و سليقه شما بوده و به روياهايتان واقعيت مى بخشد . هنر ما خلق طرح و زيبايى در رويا و انطباق آن با سلايق شماست و تخصص ما اجراى همان روياها در محيط و فضاى ساختمان است.